Partneři: T-Mobile | JOYCE | PSISCO

Služby a produkty


Naše společnost se zbývá celou řadou specifických činností v oblasti informačních technologií a instalací slaboproudých zařízení.

Externí správa výpočetní techniky (IT outsourcing):

  • správa PC stanic, notebooků jak s OS WIN, tak na platformě LINUX
  • správa serverů na WIN i LINUX distribucích
  • správa emailových účtů, jak na Vašich serverech, tak na komerčních serverech
  • digitální podpis a šifrování emailů
  • výroba aplikací na míru zákazníka (informační systémy, databázové aplikace)
  • softwarový a bezpečnostní audit
  • připojení do internetu, konfigurace routeru, firewallu
  • propojování poboček firmy, připojení do firmy z Vašeho domova
  • tvorba webových prezentací
  • zálohování dat


Telekomunikační technika:

  • správa Vaší stávající telefonní ústředny
  • dálkový dohled
  • dodávka kvalitních systémů od PANASONIC, ALCATEL, ATLANTIS, 2N, JOYCE
  • připojení do sítě pomocí POTS, ISDN, VoIP, GSM
  • optimalizace nákladů spojených s poplatky za telefonování
  • upravení Vaší kabeláže


Elektronické zabezpečení budov:

  • jsme montážním partnerem společnosti JABLOTRON a.s.
  • dodávka, instalace a servis sběrnicového systému JA-100
  • servis starších řad ústředen JABLOTRONU
  • připojení na JABLOTRON bezpečnostní centrum
  • kamerové systémy
Společnost SIDIT NET s.r.o. pro své zaměstnance připravila vzdělávací projekt s číslem CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004332 a názvem Vzdělávání zaměstnanců SIDIT NET s.r.o, který se realizoval v období od 1. 2. 2017 do 30. 6. 2018. Cílem projektu bylo proškolení 9 osob – zaměstnanců společnosti, kdy se většinou jednalo o operátory callcentra. Během celého období byli tito zaměstnanci proškoleni v kurzech spadajících do měkkých a manažerských dovedností. Jednalo se především o kurzy zaměřené na rozvoj klíčových kompetencí a komunikaci se zákazníkem, zvýšení praktických dovedností pracovníků a růst nových manažerských dovedností. Mezi kurzy, které se realizovaly, patřil například Time management, Komunikační dovednosti, Komunikace v týmu, Leadership, Asertivní telefonování, Umění péče o zákazníka a jiné. Všichni zaměstnanci prošli kurzy bez problémů a byli během realizace projektu úspěšně podpořeni. Projekt pomohl všem zaměstnancům získat větší sebevědomí při práci, zdokonalit se v některých oblastech, ve kterých si nebyli úplně jistí, a především po ukončení kurzů byla cílová skupina schopna přenést naučené poznatky do praxe a zlepšit kvalitu služeb, které naše společnost nabízí. Projekt během celé své realizace splnil veškeré cíle, které byly na začátku naplánovány a oproti předpokladu bylo podpořeno více osob, které se školení zúčastnily. Projekt byl po proškolení všech kurzů úspěšně ukončen.