Partneři: T-Mobile | JOYCE | PSISCO

Reference


Servisní a instalační partner T-Mobile a.s.

TMCZpartner Naše společnost je instalačním a servisním partnerem společnosti T-Mobile v oblasti zajišťování služeb xDSL v Moravskoslezském a Olomouckém kraji. Realizujeme nové hlasové a internetové služby společnosti T-Mobile a.s. a následně provádíme jejich servis a údržbu.



TEST LINE, Brno – telefonní ústředna ALCATEL pro 80 účastníků

ALCATEL Provedli jsme výměnu telefonní ústředny u společnosti TestLine Clinical Diagnostics s.r.o. z původní analogové ústředny TELESIS, na moderní IP řešení od společnosti ALCATEL Lucent řada OmniPCX. Ústřednu jsme zapojili do stávajících rozvodů cat5e. Součástí dodávky bylo oživení tarifikačního SW AllWin jako síťového řešení.



KMO Klimamontáže, rekonstrukce objektu Ostrava, Vrázova ulice

V únoru 2013 jsme dokončili kompletní rekonstrukci kabelových rozvodů pro slaboproudou techniku pro objekt společnosti KMO Klimamontáže. V rámci této rekonstrukce jsme dodávali elektronický zabezpečovací systém JABLOTRON JA-100 s připojením na pult centrální ochrany. Další součástí dodávky byl kamerový systém, a dodávka telefonní ústředny PANASONIC KX-TDA30CE.



Stavební společnost Karviná a.s., správa IT

SSKA U Stavební společnosti Karviná, a.s. se staráme kompletně o výpočetní a telekomunikační techniku včetně správy o konektivitu a hlasové služby. Provedli jsme dodávku nového serverového řešení na OpenSuSe pro 25 PC stanic. Server řeší jak správu diskového prostoru, tak webový a emailový provoz společnosti. V neposlední řadě provádíme údržbu webových stránek.



JAROŠ CZ s.r.o., správa IT

Pro společnost JAROŠ CZ s.r.o. provádíme IT outsourcing a správu telefonní ústředny KX-TD816CE. Staráme se zde o dva servery, které beží na OpenSuSe. Jeden plní úlohu brány do internetu a poštovního serveru, a druhý je fileserver. Ve společnosti je zhruba 30PC stanic. Pro zákazníka dále řešíme zálohování a archivaci dat, dodávku výpočetní techniky.



OiL Team, správa IT

Zasílatelství Veselý, správa IT

Exekutorský úřad, Mgr.Nedbálek správa IT a telefonní ústředny

HOSPITHERM, správa IT

Ford Malý a Velký, Ostrava a Opava, správa telefonní ústředny

Zemědělské družstvo Hraničář, Loděnice, správa telefonní ústředny

Opavská Lesní, správa telefonní ústředny

Městys Litultovice, správa IT a telefonní ústředny

Elektronické součástky, Ostrava, správa telefonní ústředny

ORFA nábytek, Petřvald, Ostrava, správa telefonní ústředny

Středisko speciálních činností, Ostrava správa IT

Středisko sociální prevence, Olomouc, správa telefonní ústředny

Společnost SIDIT NET s.r.o. pro své zaměstnance připravila vzdělávací projekt s číslem CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004332 a názvem Vzdělávání zaměstnanců SIDIT NET s.r.o, který se realizoval v období od 1. 2. 2017 do 30. 6. 2018. Cílem projektu bylo proškolení 9 osob – zaměstnanců společnosti, kdy se většinou jednalo o operátory callcentra. Během celého období byli tito zaměstnanci proškoleni v kurzech spadajících do měkkých a manažerských dovedností. Jednalo se především o kurzy zaměřené na rozvoj klíčových kompetencí a komunikaci se zákazníkem, zvýšení praktických dovedností pracovníků a růst nových manažerských dovedností. Mezi kurzy, které se realizovaly, patřil například Time management, Komunikační dovednosti, Komunikace v týmu, Leadership, Asertivní telefonování, Umění péče o zákazníka a jiné. Všichni zaměstnanci prošli kurzy bez problémů a byli během realizace projektu úspěšně podpořeni. Projekt pomohl všem zaměstnancům získat větší sebevědomí při práci, zdokonalit se v některých oblastech, ve kterých si nebyli úplně jistí, a především po ukončení kurzů byla cílová skupina schopna přenést naučené poznatky do praxe a zlepšit kvalitu služeb, které naše společnost nabízí. Projekt během celé své realizace splnil veškeré cíle, které byly na začátku naplánovány a oproti předpokladu bylo podpořeno více osob, které se školení zúčastnily. Projekt byl po proškolení všech kurzů úspěšně ukončen.