Partneři: T-Mobile | JOYCE | PSISCO

Telefonní ústředny


V telekomunikacích obecně je naše společnost silným partnerem pro zákazníky. Telekomunikacemi se zabýváme od doby, která předcházela založení společnosti SIDIT spol. s r.o. Prošli jsme si obdobím liberalizace na telekomunikačním trhu. Naší klíčovou rolí v telekomunikačním trhu se stala role poradce a technického správce Vašich technologií. Úspěšně snižujeme náklady našim zákazníkům, a to jak za telefonní poplatky, tak za fixní částky jak telekomunikačních, tak i internetových služeb.

Rozumíme Vašim technologiím a to nám umožňuje perfektní orientaci jak v možnosti jejich rozšíření, tak v návrhu náhrady za optimální technologie.
Nabízíme Vám správu Vašich stávajících systémů. Je řada správců, kteří Vám ochotně řeknou, že Vaše technologie je zastaralá a potřebuje nutně vyměnit. Většinou to vyplývá z neznalosti starších telefonních ústředen, nebo orientaci na jednu značku. Naše společnost s ohledem na dobu poskytování této služby zajišťuje servis celé řadě starších systémů. Pro příklad zde uvádím jedny z používaných telefonních ústředen, které nejsou již déle než 20let v prodeji. ATEUS420, PANASONIC řada KX-T, KX-TA, MATRA, ALPHATEL ccLINE, cLINE, mLINE, tLINE a další.

Pokud potřebujete novou telefonní ústřednu, která bude možná připojit k operátorovi nejrůznějšími technologiemi, navrhneme a naceníme řešení od více výrobců. Při konzultaci probereme výhody a nevýhody mezi jednotlivými výrobky pro snadnější rozhodování. Zabýváme se dnes značkami: ALCATEL, NORTEL, PANASONIC, JOYCE, 2N.

Společnost SIDIT NET s.r.o. pro své zaměstnance připravila vzdělávací projekt s číslem CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004332 a názvem Vzdělávání zaměstnanců SIDIT NET s.r.o, který se realizoval v období od 1. 2. 2017 do 30. 6. 2018. Cílem projektu bylo proškolení 9 osob – zaměstnanců společnosti, kdy se většinou jednalo o operátory callcentra. Během celého období byli tito zaměstnanci proškoleni v kurzech spadajících do měkkých a manažerských dovedností. Jednalo se především o kurzy zaměřené na rozvoj klíčových kompetencí a komunikaci se zákazníkem, zvýšení praktických dovedností pracovníků a růst nových manažerských dovedností. Mezi kurzy, které se realizovaly, patřil například Time management, Komunikační dovednosti, Komunikace v týmu, Leadership, Asertivní telefonování, Umění péče o zákazníka a jiné. Všichni zaměstnanci prošli kurzy bez problémů a byli během realizace projektu úspěšně podpořeni. Projekt pomohl všem zaměstnancům získat větší sebevědomí při práci, zdokonalit se v některých oblastech, ve kterých si nebyli úplně jistí, a především po ukončení kurzů byla cílová skupina schopna přenést naučené poznatky do praxe a zlepšit kvalitu služeb, které naše společnost nabízí. Projekt během celé své realizace splnil veškeré cíle, které byly na začátku naplánovány a oproti předpokladu bylo podpořeno více osob, které se školení zúčastnily. Projekt byl po proškolení všech kurzů úspěšně ukončen.