Partneři: T-Mobile | JOYCE | PSISCO

Obchodní zástupci


Severní Morava – Jižní Morava – Čechy


OBCHODNÍ ODDĚLENÍ PRO OBLAST SEVERNÍ MORAVA
kontaktní adresa: Špálova 464/10, Ostrava – Moravská Ostrava a Přívoz, 702 00

jednatel Ing. Pavel Budiš
jednatel, obchodní ředitel, regionální manažer Morava
M: 777888807
T:  599503502
e: pavel.budis@sidit.cz

obchodní zástupce Michael Juren
obchodní zástupce, region Moravskoslezský
M: 739365527
e: michael.juren@sidit.cz


obchodní zástupce Jaromír Ledvoň
obchodní zástupce, region Moravskoslezský a Zlínský
M: 739379659
e: jaromir.ledvon@volejtelevneji.cz


obchodní zástupce Roman Olschak
obchodní zástupce, region Moravskoslezský
M: 739379663
e: roman.olschak@volejtelevneji.cz


obchodní zástupce Petr Urban
obchodní zástupce, region Moravskoslezský
M: 739379654
e: petr.urban@volejtelevneji.cz




OBCHODNÍ ODDĚLENÍ PRO OBLAST JIŽNÍ MORAVA
kontaktní adresa: Špálova 464/10, Ostrava-Moravská Ostrava a Přívoz, 70200

jednatel Ing. Pavel Budiš
jednatel, obchodní ředitel, regionální manažer Morava
M: 777888807
T:  599503502
e: pavel.budis@sidit.cz



OBCHODNÍ ODDĚLENÍ PRO OBLAST STŘEDNÍ ČECHY A OKOLÍ
kontaktní adresa: Pod Višňovkou 1662/21, Praha 4, 140 00

obchodní zástupce Jaroslav Holeček
obchodní zástupce, region Praha a okolí
M: 734734352
e: jaroslav.holecek@sidit.cz


obchodní zástupce Petr Hrouda
obchodní zástupce, region Praha a okolí
M: 739376746
e: petr.hrouda@sidit.cz


obchodní zástupce Marián Šteňko
obchodní zástupce, Plzeň a okolí
M: 734734352
e: marian.stenko@sidit.cz


Společnost SIDIT NET s.r.o. pro své zaměstnance připravila vzdělávací projekt s číslem CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004332 a názvem Vzdělávání zaměstnanců SIDIT NET s.r.o, který se realizoval v období od 1. 2. 2017 do 30. 6. 2018. Cílem projektu bylo proškolení 9 osob – zaměstnanců společnosti, kdy se většinou jednalo o operátory callcentra. Během celého období byli tito zaměstnanci proškoleni v kurzech spadajících do měkkých a manažerských dovedností. Jednalo se především o kurzy zaměřené na rozvoj klíčových kompetencí a komunikaci se zákazníkem, zvýšení praktických dovedností pracovníků a růst nových manažerských dovedností. Mezi kurzy, které se realizovaly, patřil například Time management, Komunikační dovednosti, Komunikace v týmu, Leadership, Asertivní telefonování, Umění péče o zákazníka a jiné. Všichni zaměstnanci prošli kurzy bez problémů a byli během realizace projektu úspěšně podpořeni. Projekt pomohl všem zaměstnancům získat větší sebevědomí při práci, zdokonalit se v některých oblastech, ve kterých si nebyli úplně jistí, a především po ukončení kurzů byla cílová skupina schopna přenést naučené poznatky do praxe a zlepšit kvalitu služeb, které naše společnost nabízí. Projekt během celé své realizace splnil veškeré cíle, které byly na začátku naplánovány a oproti předpokladu bylo podpořeno více osob, které se školení zúčastnily. Projekt byl po proškolení všech kurzů úspěšně ukončen.