Partneři: T-Mobile | JOYCE | PSISCO

IT Outsourcing


Externí správa sítě (outsourcing IT) znamená převzetí určitých nebo veškerých činností spojených s fungováním informačních technologií externím dodavatelem. Správa počítačové sítě nebo informačního systému je naší hlavní činností. U menších a středních firem se jedná převážně o kompletní převzetí správy veškerých IT technologií spolu se zajištěním dalšího rozvoje a budování IT strategie. U větších firem je to hlavně správa serverových technologií spolu s konzultacemi v oblasti IT.

V případě podpisu servisní smlouvy provedeme zdarma analýzu současného stavu vaší počítačové sítě a navrhneme vhodné řešení případných nalezených problémů.

Správa sítě (kabeláž, switche, routery, firewally)
Každý správce sítě by měl velmi dobře zvážit jaké pasivní i aktivní prvky pro chod celé sítě použije. Správná funkčnost počítačové sítě je pro chod celé infastruktury velmi důležitá. Funkčnost a vhodná konfigurace těchto prvků jsou zásadními předpoklady pro bezpečnost celé počítačové sítě. Jedná se hlavně o switche, routery a firewally.

Správa serverů
Kvalitní správa serverů je zcela zásadní. Klademe velký důraz na předcházení problémům pomocí kvalitního monitoringu celé síťové infrastruktury. Staráme se o maximální funkčnost a zabezpečení serverů. Velký důraz je také kladen na promyšlené a funkční zálohování všech dat s možností snadné a rychlé obnovitelnosti.

Správa stanic a periferií
Nedílnou součástí správy počítačové sítě je i údržba pracovních stanic a periferií (tiskárny, scannery, monitory, čtečky karet a podobně). I zde se problémům snažíme přecházet pravidelnou profylaxí. V rámci správy stanic neřešíme jen samotnou funkčnost stanic a jejich aplikací, ale také udržujeme přehled o aktuálním stavu softwaru a hardwaru.

Uživatelská podpora
Důležitou součástí svěřené správy IT je také řešení uživatelských problémů a to jak, telefonickou cestou za využití vzdáleného přístupu, tak při osobních návštěvách.

Konzultační služby
Našim klientům technologie nejen spravujeme, ale snažíme se jim předat i naše know-how formou konzultací v celém spektru oboru informačních technologií. Především se jedná konzultace dalšího rozvoje IT nebo konzultace související s implementací nové technologie nebo informačního systému.

Administrativa spojená s fungováním IT oddělení
Pokud nám klient svěří starost o kompletní chod IT ve firmě, tak je nedílnou součástí našich služeb i administrativa související s chodem informačních technologií (komunikace s dodavateli souvisejících služeb, projektové vedení implementací nových informačních systémů, statistické výkazy a podobně).

Doplňkové služby
Většině našich klientů také návazně na služby správy počítačové sítě dodáváme nové technologie i spotřební materiál. Jsme schopni komplexně pokrýt celé spektrum dodávek služeb a techniky v oblasti informačních technologií.

Společnost SIDIT NET s.r.o. pro své zaměstnance připravila vzdělávací projekt s číslem CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004332 a názvem Vzdělávání zaměstnanců SIDIT NET s.r.o, který se realizoval v období od 1. 2. 2017 do 30. 6. 2018. Cílem projektu bylo proškolení 9 osob – zaměstnanců společnosti, kdy se většinou jednalo o operátory callcentra. Během celého období byli tito zaměstnanci proškoleni v kurzech spadajících do měkkých a manažerských dovedností. Jednalo se především o kurzy zaměřené na rozvoj klíčových kompetencí a komunikaci se zákazníkem, zvýšení praktických dovedností pracovníků a růst nových manažerských dovedností. Mezi kurzy, které se realizovaly, patřil například Time management, Komunikační dovednosti, Komunikace v týmu, Leadership, Asertivní telefonování, Umění péče o zákazníka a jiné. Všichni zaměstnanci prošli kurzy bez problémů a byli během realizace projektu úspěšně podpořeni. Projekt pomohl všem zaměstnancům získat větší sebevědomí při práci, zdokonalit se v některých oblastech, ve kterých si nebyli úplně jistí, a především po ukončení kurzů byla cílová skupina schopna přenést naučené poznatky do praxe a zlepšit kvalitu služeb, které naše společnost nabízí. Projekt během celé své realizace splnil veškeré cíle, které byly na začátku naplánovány a oproti předpokladu bylo podpořeno více osob, které se školení zúčastnily. Projekt byl po proškolení všech kurzů úspěšně ukončen.