Partneři: T-Mobile | JOYCE | PSISCO

VoIP řešení v praxi


Nejnovějším trendem pro přenos hlasu je VoIP, což znamená komunikaci přes datové sítě s protokolem TCP/IP (Transmission Control Protocol), jako jsou lokální počítačové sítě. Historie VoIP sáhá do roku 1995, kdy firma Vocaltec vytvořila první počítačový program umožňující hovor přes síť IP. Vznik brány v roce 1996 umožnil hovor v reálném čase. Možnost využití sítí IP k telefonním hovorům se stalo naposledy bodem pozorností mnoha firem a organizaci zabývajících se telekomunikacemi. Na začátku práce nad VoIP se soustředily na produkty snižující náklady na meziměstské a mezinárodní telefonické spojení, které ve veřejných telefonických sítích jsou vysoké a závisí na vzdálenosti od místa, s kterým chceme hovořit. Dnes je VoIP už považován za alternativu obyčejných telefonických sítí. K hovoru po takové síti může posloužit například multimediální PC s mikrofonem a reproduktory, případně sluchátky a potřebné programové vybavení.

PŘÍKLADY POUŽITÍ V PRAXI
  • připojením telefonních služeb (jednotlivých telefonních čísel, nebo provolbových čísel) do sítě poskytovatele, s přenesením Vašich stávajících čísel, zpravidla přináší úsporu finančních prostředků
  • propojení více poboček Vaší firmy do jednoho telefonního systému, kde v rámci těchto poboček probíhají hovory bezplatně
  • připojení VoIP telefonů vzdáleně do sídla firmy. Při tomto využití lze přijímat bezplatně hovory, směřující do Vaší firmy vzdáleně z domova, či chaty, dovolené atd.
  • k propojení správní budovy s výrobní halou nepotřebujete žádnou kabeláž, stačí Vám WiFi síť a získáte datový přenos do výrobní haly a s tím spojenou možnost využít VoIP

5 důvodů, proč jsou hybridní modulární ústředny WELL řady mPBX vhodné pro firmy všech velikostí
 

Modularita

tedy jednodušeji řečeno „sestavitelnost“. Modularita ústředen WELL mPBX spočívá v možnosti rozšíření ústředen o různé porty (FXS, FXO, BRI a GSM porty) a to především

WELL mPBX

i dodatečně !!! Což oceníte hlavně z dlouhodobého hlediska. Pokud se změní nároky firmy, nemusíte kupovat novou ústřednu, pouze jednoduše rozšíříte stávající řešení.

Malé rozměry a kompaktnost šasi
ústředny lze díky jejich malým rozměrům umístit takřka kamkoli. Navíc dbáme i na materiály a povrchovou úpravu. Ústředny WELL mPBX-36 a mPBX-100 zakoupíte v designově navrženém plastovém provedení, ústředny určené pro montáž do racku (WELL mPBX-100R, WELL mPBX-300R, WELL mPBX-300R s E1) jsou zase v kvalitním a pevném celokovovém provedení.

Nadstandardní funkce
kromě základních funkcí jako podržení, přepojení a přesměrování hovoru, nabízí v dané cenové kategorii nadstandardní funkce, jako např. call centrum (volací fronty), víceúrovňová automatická spojovatelka, blacklist pro příchozí hovory, nahrávání hovorů, podrobný výpis hovorů – CDR report, firewall atd.

Výtečný poměr cena / kvalita

Záruka 36 měsíců

Společnost SIDIT NET s.r.o. pro své zaměstnance připravila vzdělávací projekt s číslem CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004332 a názvem Vzdělávání zaměstnanců SIDIT NET s.r.o, který se realizoval v období od 1. 2. 2017 do 30. 6. 2018. Cílem projektu bylo proškolení 9 osob – zaměstnanců společnosti, kdy se většinou jednalo o operátory callcentra. Během celého období byli tito zaměstnanci proškoleni v kurzech spadajících do měkkých a manažerských dovedností. Jednalo se především o kurzy zaměřené na rozvoj klíčových kompetencí a komunikaci se zákazníkem, zvýšení praktických dovedností pracovníků a růst nových manažerských dovedností. Mezi kurzy, které se realizovaly, patřil například Time management, Komunikační dovednosti, Komunikace v týmu, Leadership, Asertivní telefonování, Umění péče o zákazníka a jiné. Všichni zaměstnanci prošli kurzy bez problémů a byli během realizace projektu úspěšně podpořeni. Projekt pomohl všem zaměstnancům získat větší sebevědomí při práci, zdokonalit se v některých oblastech, ve kterých si nebyli úplně jistí, a především po ukončení kurzů byla cílová skupina schopna přenést naučené poznatky do praxe a zlepšit kvalitu služeb, které naše společnost nabízí. Projekt během celé své realizace splnil veškeré cíle, které byly na začátku naplánovány a oproti předpokladu bylo podpořeno více osob, které se školení zúčastnily. Projekt byl po proškolení všech kurzů úspěšně ukončen.